Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. A szállítási költségeket megtalálja a Webáruház fejlécében a Szállítás menü alatt. A szállítási költséget a megrendelése kollégánk által e-mailben küldött visszaigazolásában szerepelni fog. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költségek a Webáruház fejlécében a Szállítás menüpont alatt tekinthetőek meg, a rendelés elküldése után a kollégánk által küldött visszaigazolásban már szerepelni fog. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1-5 munkanapon belül megtörténik. Munkanapnak a saját munkarendünk munkanapjait tekintjük.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelés beérkezése után automatikus e-mailes visszajelzést küldünk. Amint a kollégánk feldolgozta a rendelés egy újabb rendelés visszaigazolást küldünk, melyben szerepelni fog a szállítási költség is és a várható szállítási határidő. (A szállítási költségekről és várható szállítási határidőről tájékozódhat a Webáruház fejlécében található Szállítás menü alatt) Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra. Készpénzes vagy bankkártyás fizetésre szekszárdi telephelyünkön való személyes átvétel esetén van lehetőség.

Szállítás

A szállítási határidőket és szállítási költségeket megtalálja webáruházunk fejlécében a Szállítás menüpont alatt.
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon vagy e-mailben.

A szállítás időpontját és feltételeit minden esetben a megrendelést követően e-mailben vagy telefonon egyeztetjük Önnel.

A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. és egyéb szerződött futárszolgálataink végzik Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkaidőben 07:30-17:00 óra között. Szombaton és vasárnap nincs kiszállítás. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon.

Webáruházunk a legnagyobb gonddal csomagolja és adja fel hibátlan, leellenőrzött termékeit. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. Sajnos a legnagyobb precizitás ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Természetesen a rajtunk kívül álló okból eredő problémákat is kezeljük. Ennek érdekében kérjük tegye a következőket, mert kizárólag az utasítások betartásával tudjuk kezelni a szállítással kapcsolatos panaszokat. A csomag sérülését 1 napon belül jelezze írásban ügyfélszolgálatunknál. Az átvételnél a futár jelenlétében ellenőrizze a termékek sértetlenségét. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a termék megsérült szállítás közben, összetört, hibás vagy hiányos helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár már távozott, akkor keresse fel a helyileg illetékes postahivatalt és kérje a jegyzőkönyv felvételét, majd jelezze vevőszolgálatunknak telefonon vagy írásban panaszát. Csakis ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni.

Kérjük, a leírtak betartását, mivel az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le, törte össze az átvételt követően. A számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de ha Ön úgy találja, hogy nem érkezett meg minden, erről is jegyzőkönyvet kell készítenie. Ez a hivatalos eljárás eltarthat néhány munkanapig, de vevőszolgálati munkatársaink a gyors és rugalmas ügyintézést képviselik.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerint  Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is érvényesítheti.

Részlet a Kormányrendeletből:

1.2 A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Ha a vállalkozás tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, akkor a meghatározott elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.

A fogyasztó az elállási jogát nyilatkozat útján gyakorolhatja. A dokumentum mintáját megtalálja a következő linken:

A elállási nyilatkozatminta itt érhető el.

 Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidő lejárta előtt elküldi.

1.3 Ha a fogyasztó eláll a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód Fogyasztó általi választásából adódik. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését.

 

Az elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

1.4 A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Visszáru visszaszolgáltatásáról minden esetben magának a Megrendelőnek kell gondoskodnia. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

1.5 A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát:

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

1.6 Elállási jog érvényesítése:  Írásban postai (Timpanon Kft. 7100 Szekszárd, Aranytó utca 12.) vagy elektronikus úton (info@timpanonkft.net) tett nyilatkozattal lehetséges. A dokumentum mintáját megtalálja a következő linken:

A elállási nyilatkozatminta itt érhető el.

1.7 A teljes 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletet elolvashatja a  http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043 oldalon.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a Webáruház fejlécében található "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására 



A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában kerülhet sor, a módosítást a következő e-mail címen teheti meg info@timpanonkft.net.